NANOL®
Power+ T
To innowacyjny nanoolej, który przeznaczony jest
do silników spalinowych zarówno benzynowych, jak i diesla.
Jak Działa NANOL Power+ T?
NANOL Power+ T oparty jest na autorskiej i unikalnej nanotechnologii, która zapewnia rewolucyjne korzyści w zakresie wydajności silnika. Micele Nanol zawierają nanocząsteczki miedzi rozproszone w stabilnym koloidzie. W silniku spalinowym dochodzi do mechanicznego rozerwania miceli w wyniku czego tworzą się w sposób ciągły samopodtrzymujące trybofilmy na stykających się ruchomych częściach silnika. Technologia Trybofilm to gładkość, miękkość i wysoka odporność na ścieranie, zapewniająca długotrwałą redukcję tarcia i ochronę przed zużyciem silnika. Zakrywa nierówności na szorstkiej powierzchni metalu zapobiegając tarciu i zmęczeniu metalu.
NANOL Power+ T ma bardzo szerokie zastosowanie. Dzięki swoim właściwościom możemy poprawić działania silników w szeroko rozumianej gałęzi transportu oraz przemysłu. NANOL Power+ T swoje zastosowanie znajdzie m.in.:
- w samochodach osobowych,
- w samochodach ciężarowych i autobusach,
- we wszystkich maszynach rolniczych posiadających silniki spalinowe,
- w żegludze morskiej (statkach transportowych, wycieczkowych),
- w maszynach przemysłowych i elektrowniach wiatrowych,
- w maszynach i urządzeniach górniczych oraz kolejowych.
Jakie są korzyści
ze stosowania NANOL Power+ T?
Zmniejsza zużycie
paliwa do 11%
Zmniejsza zużycie
oleju
Poprawia moc
naszego silnika
Poprawia żywotność
silnika
Redukuje hałas
i wibracje
Poprawia jakość
spalin
Czym NANOL Power+ T różni się od dodatków do olejów silnikowych
Nanol Power+ T jest nanoolejem, rozpuszczalnym we wszystkich w olejach bazowych dostępnych na rynku, bez tendencji do rozdzielania się. Jest produktem protektorowym i nie wyczerpuje, ani nie traci swojej skuteczności. Działa poprzez tworzenie samopodtrzymujących się trybofilmów na stykających się ruchomych częściach silnika, chroniąc przy tym metalowe powierzchnie silnika, poprzez trzykrotne zmniejszenie tarcia. W odniesieniu do zużycia silnika NANOL Power+ T nie stwarza dla niego zagrożenia, wręcz przeciwnie w testowanym zakresie naprężeń wyraźnie zmniejszył jego zużycie. Analiza części silnika pokazuje, że NANOL Power +T zregenerował powierzchnie, na których pokazały się oznaki zużycia i korozji.
NANOL Power+ T należy wlewać do silnika tylko w trakcie wymiany oleju bazowego.
- 150 ml NANOL Power+ T wlewamy do silników, w których mieści się 5l oleju,
- 250 ml NANOL Power+ T wlewamy do silników, w których mieści się od 5 do 10 l oleju,
- 500 ml NANOL Power+ T wlewamy do silników, w których mieści się od 10 do 20 l oleju,
- 1 l NANOL Power+ T, wlewamy do silników, w których mieści się od 20 do 40 l oleju.
Jak i kiedy stosować NANOL Power+ T?
Oferta
FAQ
Czyli najcześciej zadawane pytania.
Nanol Power+ T jest nanoolejem opartym na nanotechnologii, zawarte są w nim aktywne nanocząsteczki miedzi.
Nanocząsteczki miedzi w niskich stężeniach stosowanych w Nanolu (około 250 ppm) są w rzeczywistości przeciwutleniaczem, który wymiata wolne rodniki opóźniając degradację oleju.
Firma Nanol Technologies AB dysponuje obszernymi danymi z testów terenowych, które wykazują pozytywną odporność na uszkodzenia. Nanol Technologies AB przez 9 lat prowadziła badania w Instytucie Fraunhofer (Niemcy), VTT (Finlandia) i Uniwersytecie Helsinki (Finlandia).
Nanoolej jest rozpuszczalny w zalecanej ilości 0,3% wag. w olejach bazowych z grup I, II i III; Nanol ma również dobrą rozpuszczalność w pełni sformułowanych olejach PAO grupy IV.
Micele Nanol zawierają nanocząsteczki miedzi rozproszone w stabilnym koloidzie; micele mechanicznie są rozrywane i osadzają miedź na powierzchniach metalowych, tworząc samopodtrzymujące się trybofilmy; zmniejsza tarcie i chroni przed zużyciem; miedź dyfunduje również do powierzchni metalu, aby zapobiec zmęczeniu metalu.
Nanol sprawdził się w silnikach okrętowych, silnikach i skrzyniach biegów samochodów osobowych i ciężarowych, silnikach maszyn rolniczych, przemysłowych, innym sprzęcie terenowym i smarach.
Niezależne testy jazdy pojazdami drogowymi z użyciem Nanolu wykazały o 36% mniej tlenku węgla (CO) i o 24% mniej tlenków azotu (NOX). Nanol tworzy unikalny trybofilm na stykających się ruchomych częściach, który zmniejsza tarcie i chroni przed zużyciem. Zmniejszone tarcie znacznie poprawia wydajność i zmniejsza emisje poprzez poprawę oszczędności paliwa. Niezależne testy jazdy pojazdem drogowym z użyciem Nanolu przyniosły 11% poprawę zużycia paliwa w warunkach rzeczywistych.
Nanol Technology zbadał spaliny silników pracujących na smarze potraktowanym Nanolem. W spalinach nie wykryto miedzi – miedź nie jest uwalniana do środowiska.